miercuri, 28 noiembrie 2012

DIN PREOCUPĂRILE NOASTRE...




COLECŢIA DE CRISTALE 

   Ieri, la ora de opţional,
            ,,Natura, prietena mea",
                            am discutat despre sol.
  
 Am completat fişele de lucru ...


   Fiecare copil a adus câteva roci şi am realizat o colecţie a clasei.




       

    

  
Cel mai interesant a fost când Ciprian şi Alex ne-au prezentat colecţiile lor de cristale.

    

Alex a adus colecţia şi albumul său.
    

Am observat cristalele, ne-am uitat în album şi pe hartă să aflăm cum se numesc 
şi unde se găsesc.


    
  
                               

 A fost interesant! Păcat că timpul a fost prea scurt!

                            Felicitări, copii! Poate ne mai povestiţi şi altădată despre cristale... 


8 comentarii:

  1. va mutumim pentru acest blog si vrem sa mai puneti inca ceva. blogul este deosebit si este minunat.badau david.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ♥ Mulţumesc,David! Mă bucur că vă place! O să încerc să postez cât mai multe...♥

      Ștergere
  2. Va multumim pentru ca ne faceti orele atat de frumoase si distractive.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pemtru ca ne-ati creat acest minunat si interesant blog!Suliciu Dariana

    RăspundețiȘtergere
  4. ♥Mulţumesc şi eu.L-am creat cu mult drag, din inimă pentru voi...! ♥

    RăspundețiȘtergere