duminică, 16 decembrie 2012

PRIETENELE NOASTRE, ANIMALELE! IV


               CE FAC PRIETENII NOŞTRI?            


* Partea a IV-a:  

 * Voi posta cele mai interesante răspunsuri. 

    Spor la ...idei!

1 2  
3 4 5
6 7 
8 9 
10 11
12 13  
14

 Sursa imagini: internet

Răspunsurile lui ALEX I.:
1.Esti prea greu! Coboara!                                   2.Sunt Printesa Pisicilor!
3.Ne asortam cu florile!                                      4.Te ajut eu sa urci!
5.Nu-ti fa griji,te salvez eu!                                6.Sunt puternic!Te voi ridica eu!
7.Antrenamentele astea ne obosesc!                8.Ce faci incos?
9.Ce priveliste frumoasa!
10.Daca mai stam mult ne vom arde blanita!
11.Credeti ca mi-am asortat bine papionul?.
12.Sunt Scufita Rosie!                                        13.M-au pus la uscat!   
14Ce relaxat e!

                                                        

Un comentariu:

  1. 1.Esti prea greu! Coboara!
    2.Sunt Printesa Pisicilor!
    3.Ne asortam cu florile!
    4.Te ajut eu sa urci!
    5.Nu-ti fa griji,te salvez eu!
    6.Sunt puternic!Te voi ridica eu!
    7.Antrenamentele astea ne obosesc!
    8.Ce faci incos?
    9.Ce priveliste frumoasa!
    10.Daca mai stam mult ne vom arde blanita!
    11.Credeti ca mi-am asortat bine papionul?.
    12.Sunt Scufita Rosie!
    13.Pe mine ma cheama Miti! Pe tine?
    14.Mau pus la uscat!
    15Ce relaxat e!

    RăspundețiȘtergere