duminică, 2 decembrie 2012

PROIECT ,,NOI SUNTEM ROMÂNI!" A1, A2

    1 DECEMBRIE -  Ziua Naţională a României    


 În cadrul proiectului ,,NOI SUNTEM ROMÂNI!", realizat cu ocazia zilei de 1 Decembrie, am desfăşurat diferite activităţi:

A1: Simbolurile naţionale ale ţării noastre
Am aflat despre importanţa şi însemnătatea zilei de 1 Decembrie, pentru noi, românii, Ziua Naţională a României;

Am discutat despre  simbolurile naţionale ale României: drapelul, Ziua Naţională, Imnul Naţional, stema ţării şi sigiliul statului.

* Ne-am amintit elementele stemei naţionale a României.

*  Am discutat despre drapelul tricolor al României: culorile (roşu, galben şi albastru), semnificaţia culorilor. 

*  Pe fişele primite am  decorat costumele populare româneşti.

   
 

* Am intonat Imnul Naţional al României, "Deşteaptă-te române!"


A2: ,,Mândria de a fi român"
 Am au citit câteva poezii patriotice;

Am învǎţat cântece şi poezii dedicate zilei de 1 Decembrie;

Am decupat câteva texte din poezii despre ţara noastră, pe care le-am expus pe panoul tematic.

                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu