duminică, 28 aprilie 2013

Expoziţie 3

   Din lucrările noastre... 

Expoziţia noastră a avut aproape 300 de lucrări. Am muncit mult, dar a meritat. 
     Şi acum...roadele muncii noastre... Numărăm banii... :)


Bravo, copii! V-aţi descurcat foarte bine! 

Am câştigat neaşteptat de mult! Acum chiar că vom organiza o petrecere! :)


     La final, am vizitat biblioteca. Ne-am minunat ce multe cărţi sunt! 
     Fiindcă ne place să citim, am împrumutat câteva. Vom avea mare grijă de ele. Vom citi, apoi le vom înapoia. Cărţile trebuie să fie citite şi de alţi copii.


     Şi astfel s-a încheiat activitatea şi cu aceasta proiectul nostru. 
Mulţumim părinţilor pentru vizitarea expoziţiei şi aprecierea lucrărilor.♥♥♥ 
Mulţumim d-nei educatoare Graţiele M. şi d-rei bibliotecar Oana B. pentru sprijinul acordat.♥♥♥ 
      Noi ne vom continua celelalte proiecte...

Sursa gif: internet

Un comentariu: