vineri, 5 aprilie 2013

Să confecţionăm mărţişoare!


 De 1 MARTIE am confecţionat mărţişoare din ...aluat!


  Am pregătit făina, sarea şi cu puţină apă am frământat aluatul. A fost pentru prima oară, dar ne-am descurcat foarte bine!
     Aluatul l-am întins şi apoi am decupat inimioarele cu ajutorul formelor:

 


 


  Ne-am gândit să modelăm şi alte forme din aluat.


  Inimioarele le-am legat cu aţă. Pentru a fi colorate, le-am pictat cu acuarele. După ce s-au uscat le-am lipit pe cartonaşe şi iată! Gata mărţişoarele pentru mămici!



     Am muncit mult şi acum suntem mândri de rezultatele muncii noastre! 
                                                          FELICITĂRI TUTUROR!
Sursa imagini flori: internet

3 comentarii:

  1. Am confectionat cu drag martisoare frumoase si inedite pentru mamele noastre.Ne-am distrat atunci cand am facut surprizele pentru mamici.Va multumim domnisoara invatatoare pentru ca ne-ati invatat sa lucram atat de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cazacu Alexandru6 aprilie 2013 la 18:49

    Indrumati de domnisoara invatatoare am facut cele mai frumoase martisoare pentru mamicile noastre.**Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost un sentiment foarte deosebit la final cand am admirat minunatele martisoare confectionate din niste "faina,sare si apa".A meritat sa ne murdarim pe maini!!!

    Cu drag:Pusok Dana.

    RăspundețiȘtergere