sâmbătă, 1 iunie 2013

1 IUNIE


                                    
 
E ziua ta

Lunecând pe bolta albastră               A  venit  şi-o rândunică,
A venit întâi o stea,                           Tot lângă fereastra mea!
Ca să-mi scrie pe fereastră:             Ciripind a vrut să-mi zică:
- Să trăieşti, e ziua ta!                       - Să trăieşti, e ziua ta!

Şi salcâmul plin de floare,                Dar şi flori şi cânt şi stele,
Frunza-ntr-una-şi legăna,                 Toate le-am putut afla,
Să-mi şoptească o urare:                  În urarea mamei mele
- Să trăieşti, e ziua ta!                       Să trăieşti, e ziua ta!



Sursa imagini: internet

5 comentarii:

  1. Blogul nostru este deosebit,interesanta,frumos foarte furmos va multumim pentru tot ce faceti pentru

    RăspundețiȘtergere
  2. ♥ Copii, când scrieţi un comentariu, verificaţi ce aţi scris, apoi daţi clic pe publicaţi!!! Nu vă cert, este doar un sfat. :)♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Astazi este o zi minunata !!!
    Va multumim pentru tot ce faceti pentru noi!
    Dumneavoastra va pierdeti timpul liber pentru noi, iar noi nu va rasplatim asa cum trebuie!!
    Dar o sa ne schimbam!!!
    Va multumim pentru blogul aceesta minunat!!!
    Si va mai multumim pentru tot ce faceti pentru noi!!
    Cu drag Riana!! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumoase sunt pozele si deosebite cu drag alex poenar

    RăspundețiȘtergere