marți, 17 septembrie 2013

Propuneri

   Dragi copii,


- pe pagina anterioară, cu titlul ,,PRIMA ZI DE ŞCOALĂ..." vă rog să scrieţi ce aţi dori să vă aducă acest an şcolar vouă, colegilor, etc. Transmiteţi-le un mesaj, aşa cum ştiţi, din inimă... 

- pe această pagină scrieţi:
                              * ce materiale doriţi să vă postez pe blog - ce vă interesează mai mult despre.... 

Puteţi alege diferite subiecte de la toate disciplinele de învăţământ: 
-limba şi literatura română
-matematică
-ştiinţe ale naturii
-educaţie civică
-educaţie plastică
-abilităţi practice
-educaţie ecologică etc. 
Puteţi să scrieţi despre alte preocupări pe care le aveţi, în timpul liber. Orice!

                              * ce proiecte / activităţi doriţi să desfăşurăm împreună anul acesta.

Voi ţine cont de mesajele vostre. MULŢUMESC! ♥♥♥ 

10 comentarii:

  1. Am putea sa facem un proiect cu prescolarii,sau un proiect cu politia..
    Va multumim mult de tot!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi doresc sa ne postati: -peisaje din tara noastra
    -povesti cu talc
    -fise de colorat
    -jocuri educationale si alte lucruri frumoase si educationale ca si pana acum...

    Cu drag:Pusok Dana.

    RăspundețiȘtergere
  3. In acest an mi-as dori sa mergem intr-o drumetie pentrua vedea peisaje frumoase, sa realizam un proiect despre animale pentru a reusi sa strangem 30000 de vizualizari pe blog, sa facem o scenetea despre povestioarele invatate de noi pana in momentul de fata

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi doresc sa avem foarte multe vizualizari si impreuna sa facem un proiect despre pompieri.
    Cu drag: ERIK

    RăspundețiȘtergere
  5. In acest an scolar as dori sa vizitam Cetatea Devei,un muzeu,zimbri din orasul Hateg si excursii.
    Eu dorec sa postati jocuri cu animale,proiecte educationale,lucrarile noastre si tot ce credeti dumneavoastra ca ne este noua util.
    Multumim pentru tot!
    Cu multa dragoste,
    Suliciu Dariana

    RăspundețiȘtergere
  6. In acest an scolar mi-as dori sa putem vizita muzee si sa facem drumeti.Sa mai facem expoziti cu vanzare,sa avem proiecte cu cei mici de la gradinita sau grupa 0.Sa vorbim despre animale ,pietre pretioase,insecte si tot ce ne inconjoara.Cu drag Alex va multumim.***

    RăspundețiȘtergere
  7. In acest an imi doresc sa ne postati poze cu peisaje de iarna si povesti cu animale[fabule].

    RăspundețiȘtergere
  8. Asi dori sa facem un proiect despre animale si sa ne postati poze cu cristale.

    RăspundețiȘtergere
  9. ♥ Aţi făcut multe propuneri interesante. Mulţumesc. Voi ţine cont de dorinţele voastre.♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu imi doresc sa facem un proiect cu POLITI si POMPIERI♥♥♥

    RăspundețiȘtergere