vineri, 13 decembrie 2013

Cleopatra Stratan DESCHIDE USA CRESTINE





VERSURI:
Deschide uşa, creştine
Deschide uşa, creştine
C-am venit şi noi la tine
La mulţi ani, mulţi ani cu bine

Noi la Viflaim am fost
Noi la Viflaim am fost
Unde s-a născut Hristos
La mulţi ani, mulţi ani cu bine

Şi-am văzut şi pe-a sa mamă
Şi-am văzut şi pe-a sa mamă
Pe care Maria-o cheamă
La mulţi ani, mulţi ani cu bine

Cum umbla din casă-n casă
Cum umbla din casă-n casă
Ca pe fiul ei să nască
La mulţi ani, mulţi ani cu bine
Umbla-n sus şi umbla-n jos
Umbla-n sus şi umbla-n jos
Ca să-l nască pe Hristos
La mulţi ani, mulţi ani cu bine

Umbla-n jos şi umbla-n sus
Umbla-n jos şi umbla-n sus
Ca să-l nască pe Iisus
La mulţi ani, mulţi ani cu bine

Tot umblând găsi apoi
Tot umblând găsi apoi
Un staul mândru de oi
La mulţi ani, mulţi ani cu bine

Şi acolo pe fân jos
Şi acolo pe fân jos
S-a născut Domnul Hristos
La mulţi ani, mulţi ani cu bine

Îngerii din cer coboară
Îngerii din cer coboară
Şi frumos îl înconjoară
La mulţi ani, mulţi ani cu bine

Îngerii cu flori în mână
Îngerii cu flori în mână
Împletesc mândră cunună
La mulţi ani, mulţi ani cu bine

Pe cunună-i scris aşa
Pe cunună-i scris aşa
Cş s-a născut Mesia
La mulţi ani, mulţi ani cu bine

Pe cunună-i scris frumos
Pe cunună-i scris frumos
Astăzi s-a născut Hristos
La mulţi ani, mulţi ani cu bine

Care cu puterea sa
Care cu puterea sa
Va împărăţi lumea
La mulţi ani, mulţi ani cu bine

Şi de-acum până-n vecie
Şi de-acum până-n vecie
Mila Domnului să fie
La mulţi ani, mulţi ani cu bine
La mulţi ani, mulţi ani cu bine

La mulţi ani, mulţi ani cu bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu