duminică, 1 iunie 2014

MESAJUL D-NEI INSP. ALINA

   

Dragi copii,
M-am străduit să vă postez cât mai multe, astăzi, să vă fac o bucurie. 
Dar cea mai mare surpriză
 pe care o veţi primi 
este cea care urmează. 
Să fiţi fericiţi la fel cum sunt şi eu!

Ştiţi de ce?
Pentru că este 1 IUNIE,
 ziua voastră 
şi 
pentru că am primit cu toţii 
un mare cadou de suflet!

Vă amintiţi mesajul acesta? 

,, Dragi copii,
 Mă bucur că v-am cunoscut. 
Bucuria de a fi la școală 
și 
dorința voastră de a învăța
 sunt molipsitoare.
 Aveți mare noroc
 să fiți îndrumați
 de un dascăl dăruit vouă și profesiei. 
Felicitări! 

Numai bine, 
Alina Cristina Tărchilă "

 D-na inspector Alina Tărchilă,
 care ne-a vizitat la începutul anului şi a văzut blogul nostru,
 a fost prima care v-a felicitat de ziua voastră.

 Am lăsat mesajul la sfârşit, 
pentru a-l vedea cu toţii. 

Citiţi-l şi vă bucuraţi!

♥♥♥
,, Dragi copii,
Astăzi este 1 Iunie.
 Îmi doresc să fiu prima 
care vă spune 
,,La mulţi ani!”

 Să vă bucuraţi de soare, 
de iarbă, 
de cântec, 
de culoare 
şi 
să rămâneţi la fel de veseli, 
spontani, 
pozitivi 
şi 
curioşi!

Cu mult drag,
Alina Cristina Tărchilă "

♥♥♥

MULŢUMIM D-NEI INSPECTOR

PENTRU MESAJE,
PENTRU URĂRI
 ŞI 
SUNTEM NESPUS DE FERICIŢI!

♥♥♥
ACELEAŞI URĂRI DE BINE 
ŞI 
PENTRU BĂIEŢELUL DVS.!

♥♥♥
VĂ DORIM
SĂ AVEŢI PARTE 
DE MULTE REALIZĂRI, 
PE TOATE PLANURILE 
ŞI 
NUMAI BUCURII!
♥♥♥

 TRIMITEM 
CELE MAI BUNE GÂNDURI 
ŞI 
IUBIREA NOASTRĂ!

VĂ ÎMBRĂŢIŞĂM CU DRAG!

♥♥♥
 ♥♥♥
 ♥♥♥

MULŢUMIM!!!   ♥♥♥

Sursa gif: internet

11 comentarii:

  1. BOCA RALUCA-MARIA2 iunie 2014 la 12:53

    Va multumim pentru urarile adresate tuturor copiilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumim pentru aceste cuvinte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumim mult pentru aceste cuvinte deosebite, multumim ca ati fost ca un curcubeu de lumina si va mai multumim ca ati intrat pe blogul clasei noastre.

    Cu drag:Pusok Daniela.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumim pentru cuvintele colorate ca un curcubeu și luminoase ca un soare pe care ni leați adresat.CU RESPECT DAJ MARIA MELISA.

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumim mult pentru acele cuvinte minunate,vor straluci mereu in inima mea. Cu multa stima Ladanyi Erik.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne-am bucurat de prezenta dumneavoastra placuta si va multumim pentru cuvintele adresate noua, copiilor.Cu drag, Suliciu Dariana.

    RăspundețiȘtergere
  7. multumim din toata inima ca nea-ti vizitat blogul nostru
    sa aveti multa sanatate.fericire.armonie
    Cu drag alex poenar

    RăspundețiȘtergere
  8. Azi, în plină sărbătoare,
    Toţi trandafirii albi îi dăruiesc,
    Scumpei mele învăţătoare.
    Din suflet îi mulţumesc.
    Cu drag Alex Poenar

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim pentru cuvintele frumoase !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim pentru urari si va mai asteptam pe la noi!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si o bucurie de 1 Iunie.
    http://www.zvj.ro/articole-25814-De%20la%201%20Iunie%20%20Valea%20e%20mai%20bogat%20%20%20cu%20%205%20medalii%20de%20aur%20%204%20de%20argint%20%20%20i%207%20de%20bronz.html?fb_action_ids=449995281812047&fb_action_types=og.likes

    RăspundețiȘtergere