joi, 22 decembrie 2016

O vizită neașteptată! Mulțumim! ♥♥♥



  
Ne-am pregătit de sărbătoare.

   Am confecționat cărticica iernii,
dar și numeroase obiecte decorative,
am împodobit panourile
și întreaga clasă.

Cel mai mult ne place șemineul. Am vrea să-l avem fiecare, acasă.


Într-o zi, cineva era la ușa clasei noastre.
S-a auzit un zgomot.

Credeam că a sosit Moș Crăciun
și
așteptam cu inimile pline de emoție.

Au intrat...CLOWNII!!!

Un moment s-a lăsat tăcerea
și parcă s-a oprit fiecare respirație,
apoi,
au izbucnit râsetele și aplauzele!!!

Era ...neașteptat!







A fost minunat!
Un adevărat spectacol!
De neuitat!


Ne-am dat seama că, de fapt, erau ajutoarele lui Moș Crăciun
și pentru că am fost cuminți, am primit cadouri: baloane și lumânărele decorative!

-baloane- inimioare pentru fetițe
-  baloane-săbii pentru băieți



Acestea sunt lumânărelele în formă de Moș Crăciun.
Abia așteptăm să le pictăm!


Cu mare drag, am dăruit și noi cei doi îngerași!


MULȚUMIM, ,,SAN MONTAN”!

MULȚUMIM, d-rei ERIKA ȘANTA!

MULȚUMIM, ,,MELADIDECOR”, d-nei MELI și d-nului ADRIAN CĂLUGĂRU!

MULȚUMIM, TUTUROR!♥♥♥

Suntem recunoscători
pentru cadourile deosebite și bucuria pe care ați adus-o în sufletele noastre.

Vă îmbrățișăm cu drag și vă mai așteptăm!
♥♥♥

P.S. Alte fotografii, putem posta, dacă doriți, după vacanță.

 Sursa gif: internet

Un comentariu: