sâmbătă, 27 octombrie 2012

CURCUBEUL CLASEI MELE!

BINE AŢI VENIT !



Vă mulţumim pentru că vizitaţi blogul nostru!
Sperăm să găsiţi aici multe lucruri plăcute, utile şi interesante.


Sursa imagini: internet

61 de comentarii:

  1. BINE V-AM GĂSIT!
    FELICITĂRI pentru crearea acestui blog! Abia ce l-ați început și arată grozav -ca formă, dar și, conținut!
    Picii clasei a II-a sunt foarte norocoși cu o asemenea dedicare și dragoste din partea învățătoarei...Asta, cu siguranță pentru că meritați!
    Abia aștept să lucrăm împreună prin proiectele ce urmează a se-ntâmpla! :)
    Bibliotecar, Oana Bălănescu,
    la Biblioteca Orășenească Petrila

    RăspundețiȘtergere
  2. ♥ Este PRIMUL comentariu! Din inimă...mulţumesc... pentru aprecieri, pentru toate cuvintele frumoase şi pentru tot!♥
    ♥ Sunt convinsă că vom realiza multe lucruri frumoase şi interesante, împreună! Aştept cu nerăbdare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu ocazia sărbătorilor de iarnă va urez Crăciun fericit un an nou fericit plin de realizări și succese sănătate multa ca e foarte importantă va pup fam Lasc.��

      Ștergere
    2. ♥ Mă bucur că ați scris pe blogul nostru. Mi-ar plăcea să postez fotografii și cu cei mici, dacă părinții vor fi de acord. Mulțumesc pentru urări!Vă îmbrățișez cu drag! Sărbători fericite! ♥♥♥

      Ștergere
  3. va urez din noul an 2013 multa sanatate pentru toti si pentru domnisoara lavinia. badau david.

    RăspundețiȘtergere
  4. Noul an sa va aduca multe realizari , sanatate si fericire pentru clasa a II a A si pentu domnisoara Lavinia.Chirvase Daniel .

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi ani 2013 clasei mele a-II A si doamnei invatatoare Lavinia!!!Adrian Constantin

    RăspundețiȘtergere
  6. va doresc multa sanatate si un an nou ferici
    cu drag alex poenar

    RăspundețiȘtergere
  7. va doresc multa sanatate si un an nou fericit si bun cu drag izabele morus

    RăspundețiȘtergere
  8. clasa mea buna va doresc multa sanatate si un an nou fericit cu drag izabela morus

    RăspundețiȘtergere
  9. va rugam ne mai postati povesti ca sunt foarte frumos cu drag alex poenar

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. ♥ Alex, ar trebui să-i scrii din nou pe pagina lui.♥♥♥

      Ștergere
  11. va urez o vara fericita poate cu intarziere dar sper sa va distrati si dumneavoastra cu drag marius

    RăspundețiȘtergere
  12. va doresc multa sanatate si fericire la toti cu drag marius

    RăspundețiȘtergere
  13. va doresc multa sanatate si fericire tuturor colegilor si domnisorei invatatoare Lavinia cu drag Andrei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ♥ Mulţumesc. Andrei! Mă bucur că ai început să ne scrii. ♥♥♥

      Ștergere
  14. va doresc multa sanatate si iubire tuturor copililor si parintilor cei buni la suflet cu drag andrei

    RăspundețiȘtergere
  15. va doresc multa sanatate si realizari in viata cu drag andrei

    RăspundețiȘtergere
  16. va urez bun venit colegilor noi cu drag andrei

    RăspundețiȘtergere
  17. multumesc frumos andrei pentru urarile de bun venit meli

    RăspundețiȘtergere
  18. va doresc multe realizari in viata cu drag andrei

    RăspundețiȘtergere
  19. va rog frumos ne mai postati povesti cu drag andrei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ♥ Andrei, scrie comentariul pe pagina cu titlul ,,PROPUNERI"! ♥♥♥

      Ștergere
  20. va iubesc pe toti colegi si pe mine sa nu uitati nikiodata ca niki eu nu o sa va uit pe voi si niki pe tine domnisoara mea draga

    RăspundețiȘtergere
  21. va doresc o viata minunata cu drag andrei

    RăspundețiȘtergere
  22. va doresc multe realizari tuturor colegiilor mei maiales lui domnisoara Lavinea.

    RăspundețiȘtergere
  23. domnisoara Lavinea are rabdare de fier cu noi cu drag Andrei

    RăspundețiȘtergere
  24. va doresc o viata plina de realizari cu drag Andrei.

    RăspundețiȘtergere
  25. va doresc multa sanatate si sa vise intmple numai lucruri bune toata viata cu drag Andrei.

    RăspundețiȘtergere
  26. la multi ani Antonio cu drag Andrei

    RăspundețiȘtergere
  27. la multi ani Marius cu drag Andrei

    RăspundețiȘtergere
  28. va doresc multe realizari tuturor colegilor mei cu drag Andrei

    RăspundețiȘtergere
  29. va doresc din inimioara mea tuturur colegilor mei cu drag Andrei

    RăspundețiȘtergere
  30. iy doresc domnisoarei mea draga o viata fericita cu drag Andrei

    RăspundețiȘtergere
  31. va urez multa sanatate si fericire cu drag Andrei

    RăspundețiȘtergere
  32. va urez din suflet fericire si multumiri cu drag Andrei

    RăspundețiȘtergere
  33. domnisoara are rabdare de fier si tine in ea totul pentru ca este foarte puternica cu drag Andrei

    RăspundețiȘtergere
  34. va doresc o viata fericita cu drag Andrei

    RăspundețiȘtergere
  35. Va multumim ca sunte-ti alaturi de noi si ne indrumati spre tainele cunoasterii. Cu drag Denisa Diciuc.

    RăspundețiȘtergere
  36. Dragi copii,
    Mă bucur că v-am cunoscut. Bucuria de a fi la școală și dorința voastră de a învăța sunt molipsitoare. Aveți mare noroc să fiți îndrumați de un dascăl dăruit vouă și profesiei.
    Felicitări!

    Numai bine,
    Alina Cristina Tărchilă

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim doamnei Alina Cristiana Tarchila pentru bucuria care ne-a adus in ziua inspectiei. Cu drag Erik

      Ștergere
    2. ♥ Din inimă...mulţumim...pentru zâmbetele pe care ni le-aţi dăruit când aţi intrat pentru prima oară în clasa noastră, ajutându-ne, să depăşim emoţiile, pentru cuvintele frumoase, aprecierile făcute şi mesajul transmis. L-am aşteptat cu toţii, cu mare nerăbdare. Ne-am bucurat nespus când am aflat că aţi vizitat blogul nostru.
      Fotografiile sunt pe paginile ,,FELICITĂRI, CLASA a III-a A !!!" şi ,,ORA DE EDUCAŢIE CIVICĂ..."
      Am mai postat pe blog un material găsit întâmplător (sau poate că nu!...se spune că ,,nimic nu este întâmplător”!), ,,Legenda învăţătorului”. Am simţit, de la început, că toate acele însuşiri ale dascălului se regăsesc în dvs.
      Ne bucurăm şi noi că v-am cunoscut! Se simte noul, schimbarea. Vă dorim multe realizări, pe toate planurile, şi vă trimitem gânduri bune şi iubirea noastră! Mulţumim! ♥♥♥

      Ștergere
    3. ♥ Sperăm să ne scuzaţi că am postat atât de târziu răspunsul la mesajul dvs. N-am reuşit să scriu pe blog-am avut ceva probleme cu calculatorul, dar acum e ok. Mulţumim. ♥♥♥

      Ștergere
    4. Ciort Riana Melisa7 decembrie 2013 la 19:38

      Va multumim mult doamna inspector Alina!!
      Sunteti ca un curcubeu care este luminat si mai mult de soare!!
      Va asteptam cu drag pe la noi!!!!! :*

      Ștergere
    5. Ciort Riana Melisa7 decembrie 2013 la 19:47

      Doamna mea invatatoare,
      Anii repede-au zburat,
      Iar scoala,copilaria
      In amintiri s-au transformat.

      Amintiri ce vor ramane
      Vesnic in sufletul meu,
      Ca mi-ati fost a doua mama
      Si la bine si la greu,
      Mi-ati fost alaturi mereu. <3
      Cu drag Ciort Riana Melisa
      Poezie dedicata domnisoarei LAVINIA si
      doamnei inspector ALINA!!

      Ștergere
    6. Vă urăm o primăvară veşnică, înfloritoare pe toate planurile şi numai bucurii.
      Vă îmbrăţişăm cu drag,
      Lavinia Beciu şi elevii clasei a III-a A - Petrila

      Ștergere
  37. multumim din sufletelul nostru pentru postarii

    RăspundețiȘtergere
  38. Ne bucuram si noi ca v-am cunoscut si va multumim din suflet pentru aprecieri si sunteti cea mai deosebita doamna inspectore. Badau David.

    RăspundețiȘtergere
  39. Dragi copii,

    Astăzi este 1 Iunie. Îmi doresc să fiu prima care vă spune „La mulți ani!”. Să vă bucurați de soare, de iarbă, de cântec, de culoare și să rămâneți la fel de veseli, spontani, pozitivi și curioși!

    Cu mult drag,
    Alina Cristina Tărchilă

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ♥ O adevărată surpriză! Mesajul dvs. ne-a umplut inimile de bucurie! L-am postat pe o pagină, pentru a-l vedea toţi copiii. Mulţumim pentru frumoasele urări! Aceleaşi gânduri luminoase şi pentru băieţelul dvs. Să aveţi parte numai de bucurii! Vă trimitem iubirea noastră şi vă îmbrăţişăm cu drag! ♥♥♥

      Ștergere
  40. Va multumim si sunteti cea mai buna doamna inspectoare si ne bucuram ca ne-ati vizitat, si ne bucuram si noi ca vam cunoscut!!!! Esti o flore esti un cri esti parfumul cel mai fin. Badau David Adrian.

    RăspundețiȘtergere