sâmbătă, 27 octombrie 2012

PRIMA ZI DE ŞCOALĂ...








6 comentarii:

  1. Imi aduc aminte cu placere de zilele petrecute in scoala aceasta. Aici m-am format si eu cls. 1-8.
    Am avut in credere in invatatorii nostri si iata astazi unul dintre copii mei Cazacu Alexandru urmeaza la fel cursurile acestei scoli in clasa distinsei d-re Lavinia. Mult succes tuturor copiilor si la cat mai multe FB-uri (a nu se citi Facebook ).
    Cu respect
    Cazacu Dumitru Catalin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi amintesc cu drag de acele vremuri...Şi de dvs., când aţi păşit pragul şcolii...
    Aveţi un copil deosebit!(de fapt,2! :)) L-am atras şi pe cel mic, pe lângă noi. A fost prezent la câteva activităţi şi m-a uimit! A dorit şi a lucrat cot la cot cu ceilalţi, 4 ore! Este extraordinar!
    Să fiţi mândri de ei! Felicitări pentru cum i-aţi crescut şi educat!♥

    RăspundețiȘtergere
  3. ♥ Mulţumesc mult pentru încredere şi aprecieri!♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumim pentru aceste poze!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce povesti frumoase si deosebite sunt cu drag alex poenar

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bucuros amfost in ziua aceiia pentru ca ma-m intalnit cu colegi mei si cu domnisoara Lavinia
    Cu drag Alex Poenar

    RăspundețiȘtergere