joi, 6 decembrie 2012

TEST DE CREATIVITATE I


  
Undeva, pe internet (nu ştiu exact unde), am găsit un test de creativitate. L-am aplicat copiilor, anul trecut şi am rămas uimită de potenţialul lor creativ.

Fiind pe la mijlocul clasei I, când încă nu învăţaseră multe litere, au mai făcut greşeli de scriere, dar asta n-a contat atunci. Doar creativitatea manifestată în desenele unor copilaşi de 6 ani!

Vă mai recunoaşteţi fişele? Vi le fac acum cadou, ,,necosmetizate", să vă minunaţi!
Unele fotografii nu au ieşit foarte bine, pentru că am încercat să acopăr numele copiilor, dar le postez aşa cum sunt. :)
FORME FIGURALE
GÂNDIND CREATIV
CU
AJUTORUL ,,IMAGINILOR”
ELABORAT DE PSIHOLOGUL 
E. P. TORRANCE

Copiii au completat liniile trase cu negru, au creat obiectele şi au scris ce reprezintă (aşa cum s-au priceput).
Sunt foarte încântată şi mândră de ei! 






















 
La cerere, pot posta imaginea cu numele copilulul, dacă doriţi să o salvaţi în calculator.
 

6 comentarii:

  1. Pozele sunt deosebite!Va multumim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ati muncit foarte mult, va multumim pentru lucrurile minunate pe care ni le faceti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am recunoscut lucrarea si m-am bucurat!

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost o idee minunata!Multumim***

    RăspundețiȘtergere
  5. ♥ Cu mult drag! Meritul este al vostru. ♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt foarte deosebite pozele!!♥♥♥
    Va multumim!!!♥♥♥

    RăspundețiȘtergere