vineri, 18 octombrie 2013

FELICITĂRI, CLASA a III-a A !!!

                  

    MIERCURI, 16.10.2013    
A fost, într-adevăr!!!
O zi de neuitat, din viaţa voastră!

Cu toate emoţiile din acea zi, cât şi din zilele anterioare, v-aţi descurcat... mai mult decât FOARTE BINE!

V-aţi depăşit emoţiile, aţi fost stăpâni pe cunoştinţele dobândite, aţi avut încredere în voi, 
aţi fost foarte creativi,
cu inima larg deschisă, plină de iubire, 
mult mai pozitivi ca de obicei şi foarte, foarte atenţi.

M-am bucurat mult că lecţia noastră a fost o reuşită. 

♥♥♥
 Apreciez şi discuţiile purtate după încheierea orei, împreună cu d-na inspector.

Reuşita a fost a tuturor: a voastră, dar şi a mea. 
Însă, eu n-aş fi izbutit, fără ajutorul vostru!

Pentru aceasta, vă mulţumesc!
FELICITĂRI!

Aţi fost EXTRAORDINARI!
♥♥♥

♥♥♥

Meritaţi aplauzele mele pentru aprecierile pozitive 
pe care le-aţi primit de la d-na inspector
cât şi de la celelalte d-ne profesoare 
care predau la clasa voastră: 
de lb. engleză, de religie, de educaţie fizică! 
La începutul anului şcolar mi-aţi spus că vă doriţi să fiu mândră de voi. Acum pot s-o spun cu sinceritate:

COPII, SUNT MÂNDRĂ DE VOI!!! 
♥♥♥
Sunt convinsă că sunt mândri şi părinţii voştri, cărora trebuie să le adresez felicitări 
pentru copiii minunaţi pe care-i au!

MULŢUMESC!


Meritaţi o răsplată. O să-mi ţin promisiunea şi astăzi o să vă postez cât mai multe...♥♥♥

*** Mulţumim d-nei inspector Alina T. pentru permisiunea de a posta fotografiile.
♥♥♥
Sursa gif: internet

8 comentarii:

  1. Felicitari! pentru aceasta reusita atat domnisoarei Lavinia, cat si voua copii. Chiar daca emotiile au fost mari ati stiut sa le depasiti si rezultatul a fost pe masura.Bravo**

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulțumim pentru răbdarea avută cu noi. Daj Maria Melisa

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur nespus, pentru domnisoara Lavinia care a incercat tot timpul sa faca ore perfecte si interesante, pe placul tuturor... ne ajuta deasemenea mereu sa intelegem mai usor tot ce facem nou.
    Deasemenea as vrea sa-i multumesc doamnei inspector Alina T. care a fost foarte buna si ingaduitoare cu noi.

    Cu drag: Pusok Daniela.

    RăspundețiȘtergere
  4. ♥ Mulţumesc pentru gândurile şi cuvintele frumoase!
    Mă bucur să constat că toate orele sunt ,,perfecte şi interesante, pe placul tuturor"(cum spune Dana)!
    Chiar dacă n-o fi chiar aşa, întotdeauna, pentru alţii, eu încerc...♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Ne bucuram pentru realizarile copiilor,suntem mandri de ei si va multumim pentru toata munca depusa din suflet pentru ei.Felicitari pentru aceasta reusita si pentru cele care vor veni!

    Delia I.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ♥ Copiii sunt deosebiţi. Au un potenţial uimitor! Muncim împreună, învăţăm împreună, unii de la alţii...Sperăm să avem în continuare multe realizări.
      Sunt mândră de ei, la fel ca şi dvs., părinţii. Mulţumesc mult pentru aprecieri. Felicitări pentru copilul dvs.! Mă uimeşte în fiecare zi! Este extraordinar! Mi-aş dori din suflet ca şi alţii să fie la fel.

      Ștergere
  6. A fost super frumos la ora de civica ,emotii au fost dar pana la urma noi le-am stapanit ...
    Va multumim dna. Lavinia si in acelasi timp si doamnei inspector Alina pentru ca a fost draguta cu noi si asta ne-a facut sa ne simtim foarte bine!!

    RăspundețiȘtergere