vineri, 18 octombrie 2013

Ora de educaţie civică - Ce am lucrat

   






 Unele fişe expuse pe aceste panouri le-am luat de pe
http://www.didactic.ro/resurse-educationale/invatamant-primar
Mulţumesc!

POSTERELE VOASTRE...
Copiilor şi tuturor persoanelor cu nevoi speciale dăruim...



Raluca, Alex C., Roxana, Adrian


Dana, Antonio, Izabela, Dănuţ, Valentin


Delia, Emanuel, Andreea, Melisa


Alex P., Riana, Marius, Cosmin


Alex I., Dariana, Erik, Andrei


Ionuţ, Denisa, Diana.

David, ne pare rău că eşti răcit. Însănătoşire grabnică!



FELICITĂRI, COPII!
Aţi fost foarte creativi! 

11 comentarii:

  1. Frumoase ganduri si desene **

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost foarte frumos si emotionant cand am facut aceste planse**

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate desenele au fost reușite

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost emoționant dar și frumos în același timp, Daj Maria Melisa

    RăspundețiȘtergere
  5. A fost super frumos la ora de civica ,emotii au fost dar pana la urma noi le-am stapanit ...
    Va multumim dna. Lavinia si in acelasi timp si doamnei inspector Alina pentru ca a fost draguta cu noi si asta ne-a facut sa ne simtim foarte bine!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu la inceput am crezut ca nu va merge asa de bine dar acum ca stiu cum a fost sunt sigur ca data vitoare, si la orce inspectie va merge perfect, mnunat pentru mine nu exista rau sau slab doar perfect!

    De la Ciornohac M.C.

    RăspundețiȘtergere
  7. O mica poezie din partea mea Ciornohac M.C.

    Nu sunt prea mic sa pot uda
    Muscata din fereastra mea
    Sa scriu si sa citesc frumos sa fiu atent politicos
    Nu sunt prea mic curat sa fiu
    Sau rostul vorbelor sa stiu
    NU sunt prea mic sa multumesc
    Parinti frati sa-mi iubesc
    Si oameni de langa mine
    Nu sunt prea mic sa-nvat cei bine

    RăspundețiȘtergere
  8. A fost emotionat la ora de educatie civica doamna inspector ALINA a fost draguta cu noi si ne-a laudat foarte mult
    A fost foarte frumos.Multumim
    Cu drag MORUS IZABELA

    RăspundețiȘtergere
  9. A fost frumos sa lucram in echipe.
    La inspectie a fost suber de bine cu drag MORUS IZABELA.

    RăspundețiȘtergere
  10. Lucrarile si plansele au fost suberbe de frumoase
    Va multumim mult domnisoara LAVINIA
    Cu drag MORUS IZABELA

    RăspundețiȘtergere