vineri, 23 mai 2014

Personaje îndrăgite!



  - Am ordonat planşele cu imagini din diferite povestiri, apoi am creat o povestire, după imaginile prezentate.


,,Vulpea şi iepuraşul"







,,Poveste ursului cafeniu"



,,Ciripel cel lacom"                                                           ,,Gândăcelul"

Personaje din povestiri istorice - recunoaşterea titlului şi autorului povestirii

 -Am desenat câteva personaje îndrăgite, apoi am completat fişele de lucru.

-Fiindcă suntem foarte creativi, am inventat câteva povestiri scurte, cu personaje imaginare. A fost distractiv.

Trebuie să spunem faptul că încă de la începutul activităţii am pus pe un panou, o faţă zâmbitoare...
Să o vedem şi să zâmbim mereu!
Alex şi-a adus şi insigna. :)



A fost o activitate frumoasă, iar la sfârşit am spus ca de abicei : ,,ASTĂZI ESTE O ZI MINUNATĂ!"
Sursa gif: internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu