sâmbătă, 10 mai 2014

Primăvara - alte activităţi

        PRIMĂVARA

Brainstorming - Primăvara.
Multe idei...


Alex a colorat petalele florii din mijloc cu culorile curcubeului. Din păcate, nu am găsit fotografia cu ultima imagine.Facem altă fotografie şi-o înlocuim pe cea de sus.

Pe panou am prins bileţele pe care am scris ce înseamnă pentru noi primăvara (lumină, soare, bucurie, speranţă, încredere, iubire, etc.)


Fiindcă suntem foarte creativi am încercat să inventăm câteva versuri pe tema dată. 
Chiar ne-au reuşit!
Bucuria a fost mare, iar unii, plini de entuziasm, au declarat că vor să devină scriitori. Deocamdată, exersăm...!



Sursa gif: internet   

4 comentarii:

  1. Ne-am distrat facand activitatile si multumim pentru postare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primavara este superba ca si activitatiile facute de noi.Ele au fost foarte frumoase si distractive.Multumim ca ne-ati postat fotografiile!

    Cu drag:Pusok Daniela.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un proiect frumos.Bravo!

    RăspundețiȘtergere