joi, 9 aprilie 2015

Din creaţiile noastre... ,,Dumbrava mea"



♥♥♥
DUMBRAVA MEA

            O să vă descriu un vis...plăcut! Mi-l amintesc mereu. E o lume a mea în care intru, când am nevoie, când sunt obosită sau tristă.



            Într-o seară, adormind, am visat ceva. M-a trezit un zgomot. Am fost uimită când, în mijlocul camerei mele am văzut o sferă mare, albastră. După ce am stat vreo cinci minute, întrebându-mă ce se întâmplă, mi-am dat seama. Sigur, era un portal, aşa cum văzusem în desenele animate.
            Deodată, din sfera aceea a ieşit un iepuraş.
            -Urmează-mă! a spus el.
            I-am dat mâna şi am trecut prin lumina albastră. Imediat am auzit o bufnitură. Căzusem. Am deschis ochii şi am văzut că ajunsesem într-o dumbravă.



            Peisajul era superb! Cred că nici un colţ din natură nu este mai curat şi mai plin de linişte şi armonie ca acea dumbravă. Simţeam atâta pace şi bucurie în suflet, încât m-am gândit că aş vrea să vin şi altădată acolo.
            Respiram aerul proaspăt, care mă făcea să mă simt ca-n rai. Priveam floricelele sălbatice şi tufele după care se adăposteau iepuraşii.

            Dumbrava este casa animalelor mari, a păsărilor mici şi a gâzelor minuscule. Oamenii care merg în dumbravă sunt întâmpinaţi cu cântece vesele şi primesc în dar fragi roşii ca focul sau mure negre ca tăciunele. Oricine doreşte poate să se odihnească pe covorul verde ca smaraldul şi să asculte şoaptele vântului sau susurul cristalin al izvorului.

            Dumbrava aceea este prietena mea. O port în suflet mereu şi revin ori de câte ori îmi este dor de ea sau vreau să mă liniştesc.
            Dacă dumbrava este atât de frumoasă, de liniştitoare, atât de bună şi de darnică, noi de ce n-am putea fi la fel?
           
                                                          CIORT RIANA, clasa a IV-a A

FELICITĂRI!!!


Sursa gif: internet

Un comentariu: