joi, 9 aprilie 2015

Din creaţiile noastre... ,,În împărăţia florilor"

 
♥♥♥
ÎN ÎMPĂRĂŢIA FLORILOR
                        
            Era seară. Mă pregăteam de culcare, dar somnul nu mă cuprindea.
            Aş fi vrut să intru pe blogul clasei mele, să citesc câte ceva, dar calculatorul era în altă cameră.
            Atunci am luat o carte şi am început să citesc despre lumea florilor de primăvară. Miresme închipuite m-au făcut încet, încet să adorm, iar în vis să păşesc într-o lume minunată.



         A apărut ghiocelul cel gingaş, care m-a luat uşor de mână şi m-a condus spre împărăţia florilor.

            La poarta acestei lumi am fost întâmpinat de crini îmbrăcaţi în straie de sărbătoare. Intrând, am rămas uimit de atâta lumină, culoare şi mireasmă. Peste tot vedeam flori: garoafe, narcise, lăcrămioare, panseluţe şi alte flori de primăvară. Toate mă îndemnau să iau parte, ca oaspete de onoare, la parada eleganţei şi frumuseţii lor. Era o adevărată sărbătoare, condusă de Regina Florilor.

            M-am aşezat într-un leagăn împletit cu toporaşi, urmărind minunata desfăşurare a serbării. După parada florilor am luat parte la dansul lor. M-am prins în horă. Eram vrăjit de atâta frumuseţe!

        Deodată, ghiocelul ce m-a condus în cetate, a început să-şi sune clopoţelul. Se anunţa sfârşitul sărbătorii. Clopoţelul suna din ce în ce mai tare!

      Ameţit, dar fericit, am descis ochii. Mi-am dat seama că sunetul venea de la ceasul deşteptător. Era dimineaţă. Lumea florilor s-a împrăştiat, ca orice vis! O lume imaginară, care chiar există!
  
                                               TOACĂ  IONUŢ, clasa a IV-a A

FELICITĂRI!!!
Sursa gif: internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu