joi, 9 aprilie 2015

Din creaţiile noastre...,,O întâlnire cu zâne"



♥♥♥
O ÎNTÂLNIRE CU ZÂNE 

          Într-o zi, având de scris o compunere, mi-am imaginat un portal, o uşă spre o altă dimensiune. Cu mare curaj am intrat în el şi am ajuns într-o poieniţă.

            Tot admirând priveliştea şi minunându-mă de frumuseţea naturii, am auzit un cântecel. M-am întors şi am zărit-o pe Zâna Florilor. Mi-am dat seama imediat pentru că avea o rochie făcută numai din floricele, iar pe cap, o coroniţă sub formă de floare.



            Zâna s-a apropiat, m-a îmbrăţişat, apoi mi-a arătat mii şi mii de specii de flori. Toate aveau culori magice!
            Apoi, mi-a spus să aleg o floare care îmi place cel mai mult. Am ales trandafirul.
- De ce ai ales această floare? m-a întrebat ea.
            - Îmi place trandafirul, pentru că are o culoare aprinsă, fermecătoare şi un parfum îmbietor! i-am răspuns eu.

            Imediat a apărut lângă noi o altă zână.
            - Tu cine eşti? am întrebat cu sfială.
            - Sunt Zâna Păsărilor!
            - Mi-am imaginat! Sunt multe păsări în jurul tău!
            Zâna mi-a arătat diferite păsărele şi mi-a spus cum se numesc. Apoi, m-a rugat să desenez pasărea mea preferată. Am ales rândunica.

            Nici n-am terminat bine că a apărut Zâna Culorilor. Şi ea m-a întrebat care este culoarea mea preferată, iar eu i-am răspuns că îmi place culoarea roz.


            Zânele au început să danseze în jurul meu şi, dintr-o dată, ne-am trezit într-o grădină minunată, plină de trandafiri, decoraţiuni roz şi multe, multe rândunele, care ciripeau vesele. Nu ştiam ce se întâmplă, dar ele mi-au spus:
            - Tu eşti o fată iubitoare, cum am remarcat după floarea aleasă. Ea înseamnă iubire! spuse Zâna Florilor.

            - Mai eşti şi veselă şi plină de viaţă! adăugă Zâna Culorilor.
           - Pot spune că eşti şi încrezătoare, pentru că ai ales rândunica! completă Zâna Păsărilor. Ştii ce simbolizează rândunica? Speranţă!

          - Întotdeauna să fii bună cu toate vieţuitoarele! Să ocoteşti plantele, dar şi animalele! Să respecţi natura din jurul tău! m-au sfătuit ele.
          - Vă mulţumesc pentru toate cuvintele frumoase, dar şi pentru această experienţă fantastică!

            Zânele m-au condus până la portal, ne-am îmbrăţişat, apoi în câteva clipe am ajuns acasă.
           M-am gândit  mult la cele văzute şi la cele auzite şi am încercat mereu să pun în practică sfaturile primite.
  
                                   MUNTEAN ANDREEA, clasa a IV-a A

FELICITĂRI!!!
Sursa gif: internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu