joi, 9 aprilie 2015

Din creaţiile noastre... ,,O lume imaginară" 2

                       
O LUME IMAGINARĂ 2
  
            Într-o zi stăteam şi mă gândeam cum ar fi dacă aş avea o lume a mea.
            Am început să respir uşor şi m-am apucat să meditez. L-am rugat pe îngeraşul meu să mă ajute.

         Dintr-o dată mi-a apărut o imagine în minte. Era o sferă albastră, ca un portal strălucitor. M-am apropiat şi am intrat în el.
            Acolo era o lume cu totul nouă: copaci din acadele, pietre din turtă dulce, iar iarba din fire de ciocolată. Uimitor!

  

  

            M-am întâlnit cu un spiriduş pe nume Malasc. El avea o oală cu bănuţi din ciocolată învăluiţi cu o folie aurie. În urma lui venea Zâna Bomboanelor ce împărţea acadele ursuleţilor gumaţi.

            M-am uitat în sus şi cerul era albastru, uşor către verde. Parcă era gelatină!
            Soarele ziceai că era făcut din zahăr! Un curcubeu din jeleu acoperea tărâmul.


            Era incredibil! Nu mă mai săturam privind peisajul minunat! Voiam să întind mâna să iau şi eu ceva...
            În acel moment, Zâna mi-a prezentat locul, iar spiriduşul mi-a dat patru bănuţi din ciocolată. Eram foarte bucuros şi le-am mulţumit.

            M-am întors la portal şi am revenit acasă. Pe masă am găsit o păpuşică cu aripi, ca şi Zâna Bomboanelor, iar lângă ea era alta, care semăna cu Malasc.

            De atunci ţin jucăriile în cameră, aducându-mi aminte de aventura mea imaginară.


                                                 LADANYI ERIK , clasa a IV-a A

FELICITĂRI!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu