sâmbătă, 21 decembrie 2013

Proiect ,,În lumina sărbătorilor de iarnă!"



     PROIECT DE

PARTENERIAT EDUCAŢIONAL

,,ÎN LUMINA SĂRBĂTORILOR DE IARNĂ!"

3. 12. 2013 - 20. 12. 2013

     De Crăciun, toată dragostea şi bucuria pe care o dăruiesti celorlalţi se întoarce la tine. Dintr-un loc în altul, din casă în casă, din inimă în inimă, căldura Crăciunului ne aduce pe toţi mai aproape.
     
   Plini de nerăbdare, dar cu cea mai mare bucurie, am  început activităţile proiectului ,,În lumina sărbătorilor de iarnă!", realizat în parteneriat cu  părinţii.

  Activităţile derulate, au fost variate:
- Semnificaţia Crăciunului la români şi la alte popoare
- Simbolurile Crăciunului
- Colinde
- Audierea/citirea unor lecturi
- Ilustrarea unor teme date, pe baza lecturilor
- Colorarea fişelor de lucru  (mandale, diferite imagini de iarnă)
- Moş Crăciun–desene, colaj, lucrări practice
Scrisoare pentru Moş Crăciun-crearea unor  texte dedicate lui Moş Crăciun
Ateliere de lucruConfecţionarea unor podoabe pentru pomul de iarnă

 Am realizat o mulţime de lucrări deosebite!  Spiritul minunat al Crăciunului ne-a cuprins pe toţi.

    Deşi  am avut foarte mult de lucru, ne-am străduit cu toţii şi nu ştim ce ne-am fi făcut fără ajutorul mămicilor noastre!  
FELICITĂRI TUTUROR! 

Mulţumim părinţilor care înţeleg importanţa şi rolul activităţilor extracurriculare şi s-au implicat în proiectul nostru! 

Sursa gif: internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu